Carpe Diem

Livet flyter på som vanligt. Jobbar, träffar folk, on top of the game like usual.
Idag kände jag dock att jag behövde lite time alone. Det behöver faktiskt jag också
ibland, haha!
Har hängt med folk varje dag efter jobbet i typ 2 veckors tid så lite dags för ett break nu.
Idag blir det städdag och chill med boken I think.
Fast ikväll blire nog en trip till Borås och en övernattning.
Dock skönt att komma iväg lite, behövs ibland tror jag när livet är väldigt inrutat.
Rutiner är inte riktigt min grej, jag gillar att göra det jag vill, när jag vill.
Känna att jag bestämma helt själv, at all times.
Varför tror ni jag flyttade hemifrån?
Haha "They can take our lives, but they will never take our freeeedooooom!"

Chill McPhill! Peace out.

Whats the purpose? It feels worthless 
So unwanted like I've lost all my value 
I can't find it, not in the least bit 
and I'm just scared, so scared that I'll fail you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0