Carpe Diem

Ey, måste erkänna att mitt liv är rätt nice atm. Saker rullar på najs, fast vissa saker kunde väl rullat på lite najsigare, men jag jobbar på det. Och jag får alltid som jag vill för vill man så kan man, så tids nog ska vi se!

För övrigt så är min mobil pajj, helt psych den ba flippa helt plötsligt sen funkade ingenting. Dessutom är bilens batteri dött så kan inte åka nånstans. Suger lite smått. Jag vet, jag har blivit alldeles för bekväm, men seriöst man känner sig lite handikappad när man vant sig att kunna ta bilen överallt. Speciellt när jag inte har något utökat busskort och inte kan åka utanför Göteborgs kommun, don't like. Fast funderar på att lämna tillbaka bilen så sparar jag typ 600 spänn i månaden och kan unna mig ett utökad busskort, kanske värt?
Följdfråga på det? Ja typ "Who cares?" och svaret är: "Ingen", förutom jag. Men det är ju faktiskt min blogg och jag skriver vad jag vill, hence; mina tankar.


- Cogito, ergo sum

Kommentarer
Postat av: Malleee

NÅGON har börjat bli lite som man umgås, NÅGON har börjat bli lite tuveghettooooo, hohoho ;D

2009-09-21 @ 13:03:54
Postat av: Lovisa

Ja!! Ni har förpestat min rena fina svenska med ghettoslang och göteborgs snack!

2009-09-21 @ 23:54:47
Postat av: J

Jag bryr mig. Intressant att se vad som händer i ditt liv nu när man tappat dig på andra håll

2009-09-28 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0