Carpe Diem

Kom nyss hem från jobbet, jobbar min helg denna veckan och det är faktiskt rätt skönt.
Helgerna är så himla chill och mysiga att jobba, speciellt om det är roliga människor som jobbar med en.
Dessutom slipper man tänka på vad man ska göra annars.
Inte för att jag gör speciellt mycket men man slipper alla krav på att folk vill gå ut eller hitta på saker man inte alls är intresserad av för man har en orsak till att avböja.

Så nu sitter jag här efter jobbet, pysslar med saker framför datorn och ska snart ta mig en dusch. Sen får jag förhoppningsvis besök av Mikaela och det ska bli trevligt, alldeles för längesen vi sågs nu!
Vi ska sitta och prata om världens problem och om våra små meningslösa (?) liv. Det är sånt man vill ha på helgen och sånt man behöver ibland.

Nä nu signar jag ut för det här har jag inte tid med, mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0